Skip to main content

Om pluk og pak på vores lagerhotel

Hvad er det præcist Sendr hjælper med?

Sendr er et webshop lager som hjælper webshops med at sende deres ordrer

Hver gang vi sender en ordrer for din webshop starter der en række automatiserede processer:

  1. Et link sendes til dine kunder med TrackNtrace til deres pakke
  2. En sms kan også sendes… (frivilligt)
  3. Betalingen for ordren hentes ned til din konto
  4. Varerne som er sendt trække fra din lagerbeholdning
  5. Og hele historikken gemmes så både du og vi kan følge med i hvem der har gjort hvad og hvornår

Kort sagt tilbyder Sendr en fuldautomatisk håndtering af dit lager så du kan fokusere på din forretning.

Hvad er pluk og pak

Pluk og pak er en proces på et lager, hvor varer plukkes fra hylderne og derefter pakkes i kasser, e-handelsposer eller tilsvarende.

Pluk og pak er et kritisk trin i forsyningskæden, da det involverer at vælge de korrekte varer fra lageret, verificere deres mængder og sikre, at de er forsvarligt pakket til transport.

Sådan fungerer Pluk og Pak hos Sendr.dk:

Ordrebehandling: Der modtages en ordre på varer, og lagermedarbejderne informeres om, hvilke varer der skal plukkes.

Pluk: Lagermedarbejderen vil gå til de udpegede hylder og fysisk vælge de varer, som kunden har anmodet om. Medarbejderen skanner varen for at kontrollere om det er den rigtige vare og den korrekte mængde.

Emballage: De valgte varer lægges derefter i en passende kasse, som lukkes og sikres mod at genstandene ikke bliver beskadiget under transporten.

Pakkelabel: Herefter sættes der en pakkelabel på kassen med kundens navn, adresse og forsendelsesoplysninger.

Forsendelse: Til sidst afleveres pakken til en fragtmand eller som sikrer den videre transport til kunden.

Sammenfattende er pluk og pakning en afgørende proces for din webshop, der sikrer, at dine ordrer bliver bliver præcist og effektivt leveret til dine kunder.

Hvordan integrerer I med min shop?

Vi tilbyder 2 typer af integration.

En hurtig og sikker integration til din Webshop via Shipmondo.

Og en større integration via Lagersystem.

Det afhænger af hvor mange ordrer der sendes og hvor stort dit lager er.

Uanset hvad afholder vi omkostningerne ved at integrere til din shop.

Giver I besked når der kommer nye varer?

Hvis du er integreret via Lagersystem er der mulighed for at modtage automatisk besked, når vi får nye varer til dit lager.

Du skal blot uploade en liste med de varer, som ankommer. Så skanner vi varerne, tæller op og opdaterer antallet i din webshop.

Til sidst modtager du en mail med de ændringer, vi har foretaget i din shop.

Sender I også til udlandet?

Ja vi sender til hele verdenen. Og vi tilbyder særlig gode priser for forsendelser til udlandet under 2 kg.

Eksempel

Norge, USA, Tyskland, Sverige under 50 kroner for op til 1 kg (2022 priser)

Onboarding

Er det gratis at blive integreret med Jer?

Ja. Hvis du har en standard shop er gratis at blive integreret med os . Vi kan vælge at integrere med sin shop via Shipmondo eller Lagersystem.

Det afhænger af dit ordreflow og størrelsen på dit lager.

I begge tilfælde koster det dig ikke noget at blive integreret med os.

Hvor lang tid tager det at komme i gang?

Afhængig af integrationen tager det mellem 1 time og en uge at blive integreret.

  • Shipmondo integration ca. 1 time
  • Lagersystem ca. 1 uge

Hvilke shop typer integrerer I med?

Vi integrerer gratis med alle standard shops

Eksempel:

  • Shopify
  • Woocommerce
  • Magento
  • Dandomain
  • FTP og flere

Kan I trække betaling når I sender en ordre

Vi kan trække betaling når sender en ordre for dig.

Pengene går ind på din konto.

Vi sender en anmodning om at beløbet kan hæves, hver gang vi har afsluttet en ordre.

Selvbetjening

Hvordan kan jeg følge med i mit lager?

Du kan følge dit lager fra din kundeportal eller fra din shop.

Hver gang vi sender en ordrer reducerer vi antallet af varer svarende til det vi har sendt.

Vi lukker din ordre automatisk, sender trackNtrace til dine kunder og henter betalingen ned til din konto.

 

Kan jeg selv danne labels når jeg har brug det?

Ja du kan selv danne labels når du har brug for det.

Det kan være i forbindelse med at du skal sende varer til lageret eller fordi du skal have en retur label til en kunde.

Du danner blot en label i din kundeportal.

Kan jeg ændre i en ordre inden den er sendt?

Ja du kan ændre i en ordre inden den er sendt.

Det gør du ved først at ændre ordren i din webshop og derefter slette ordren i din kundeportal.

Så indlæses ordren igen med de nye oplysninger og ekspederes sammen med de andre ordrer.

Kan jeg sende personlige beskeder til mine kunder?

Ja du kan både sende personlige emails og sms til dine kunder når en ordre er sendt.

Du kan også sætte personlige beskeder op når ordren kun kan sendes delvist eller er forsinket.

Close Menu

Om Sendr

Sendr.dk
Hvedemarken 7A
3650 Ølstykke
Danmark

T: 7199 3755
E: jan@sendr.dk