Hjælp

Frequently asked questions:

Er der nogen binding?

Nej, vi har ingen binding på vores aftaler. Som webshop kan du komme og gå som du vil forudsat at eventuelle udeståender er betalt.

Hvem har ansvaret, hvis der sendes forkerte varer af sted?

Det har vi som lager. Vi sender en returlabel for egen regning og fremsender den rigtige vare til kunden.

Hvor hurtigt kan man komme i gang?

Man kan komme i gang i løbet af 1-2 dage. I så fald vil vi starte op med en simpel integration, hvor vi benytter Shipmondo til at hente dine ordrer med.

Integration til vores skannings baserede pluk og pak system tager ca. 1-2 uger.

Kan jeg få løbende adgang til mine varer?

Ja der er adgang i åbningstiden: 8-17 efter aftale.

Tæller I lageret op?

Ja, vi tæller dit lager op hver gang vi modtager varer til dit lager. Når du er fuldt integreret med vores pluk og pak system vil du se lagertallet ændre sig i din shop og/eller i din online klient portal.

Kan jeg bruge min egen emballage?

Ja det kan du godt. Og du kan også få lagt indstikskort i pakken og andre personlige hilsner.


Vil du høre mere?

Kontakt os – for yderligere info. Vi står klar til at hjælpe.

Kontakt os

Kan jeg ændre i en ordre før I har gjort noget ved den?

Ja.

Hvis er integreret med Shipmondo skal du sende mail til os med de ændringer du ønsker.

Hvis du er integreret med Lagersystem kan du ændre i ordren i din kunde portal.

Kan jeg ændre i en ordre efter I har gjort noget ved den?

Ja og nej 🙂

Ja, hvis ordren er relativ ny. Så kan vi finde den i vores pakkebur og tage den fra. Vi kan også åbne kassen og tilføje den eller de ændring, du ønsker.

Nej, hvis ordren er fra tidligere på dagen. For så ligger den langt nede i et pakkebur.

Det kommer lidt an på situationen. Men vi vil forsøge at hjælpe så godt vi kan 🙂

Hvad bruger I af emballage?

Vi bruger ufarvet brune kasser af høj kvalitet. Som fyld bruger vi brunt genbrugspapir, der doseres automatisk til hver pakke. På den måde optimerer vi pakkens stabilitet samtidig med vi minimerer papirforbruget.

Kan jeg også have mine paller stående hos Jer?

Ja det kan du selvfølgelig godt. Det er altid muligt at have et par støtte paller stående hos os.

Vi er dog først og fremmest specialister i små forsendelser, hvor varerne opbevares gratis på vores hylder.

Vi håndterer dog også et større antal palle forsendelser for vores kunder – så vi kan begge dele 🙂

Kan I hjælpe med stregkoder på varerne?

Ja det kan vi godt. Når vi sætter stregkoder på dine varer foregår det ved at varen kommer ned i en mindre boks/container, som vi sætter stregkode på.

Herefter skanner vi boksen hver gang vi plukker den pågældende vare.

På den måde skalvi bruge een label med en stregkode på til mange ens varer 🙂

Er mine varer forsikret hos Jer?

Ja dine varer er fuldt forsikret hos os. Vi forsikrer mod indbrud, ødelæggelse, bortkomst og tilsvarende.

Skulle uheldet være ude så dækker vi omkostningerne ved at genanskaffe varerne til lageret.